Рожищенська міськрада пропонує креативно презентувати рідне місто

В місті оголосили конкурс на кращий промоційний бренд міста Рожище.

З кожним роком Рожище для себе відкривають сотні волинян.

Хтось сюди приїздить вперше, а хтось черговий раз відвідує. Аби в гостей міста склалося найкраще враження, Рожищенська міськрада пропонує креативно його презентувати.

До участі в конкурсі закликають всіх, хто любить фотографувати, малювати чи займаєтися хенд-мейдом, а ще більше любить своє місто.

Конкурс оголошується в таких категоріях:

1) Фото (тут варто показати найцікавіші або й неочікувані родзинки нашого міста, які варто відвідати);

2) Живопис (намалюте місто таким як ми його бачимо щодня, або ж яким хотіли бачити);

3) Ручна робота (робота надається у вигляді виробу, виконаного з будь-якого матеріалу, в будь-якому жанрі й техніці декоративно-прикладної творчості та ремесел. Тематика: символ Рожища, або асоціації, які з ним виникають);

4) Відеопрезентація (промо-ролик міста).

До Конкурсу допускаються оригінальні сувенірні вироби авторського виконання, що втілюють культуру, історію та історичну самобутність Рожища, демонструють високий творчий та мистецький рівень художників та народних майстрів.

Перевагою при розгляді буде наявність легенди витвору мистецтва, використання елементів символіки міста Рожище, з якими можна ознайомитись на офіційному сайті Рожищенської міської ради.

При поданні конкурсної роботи кожен учасник Конкурсу заповнює заявку.

Конкурс проходитиме у три етапи:

І етап (02.05.2019 – 07.06.2019) – прийом та реєстрація заявок та конкурсних робіт

ІІ етап (10.06.2019 – 14.06.2019) – перегляд робіт учасників, підбивання підсумків.

ІІІ етап (16.06.2019) – організація міні-виставки та нагородження переможців Конкурсу.

З деталями конкурсу можна ознайомитися на сайті Рожищенської міської ради.

Важливо, що волинянка Юлія Павлюк здобула дві медалі на Всеукраїнському конкурсі.